Dagje Vegas. - Reisverslag uit Philomath, Verenigde Staten van Leo Slimming - WaarBenJij.nu Dagje Vegas. - Reisverslag uit Philomath, Verenigde Staten van Leo Slimming - WaarBenJij.nu

Dagje Vegas.

Door: Leo van Slimming

Blijf op de hoogte en volg Leo

22 Juni 2017 | Verenigde Staten, Philomath

Vandaag hebben we besloten naar de Mall van Las Vegas te gaan, even winkeltjes kijken. Het gebouw zag er vanaf de buitenkant niet groot uit, maar nadat we de Merc in de parking hadden achtergelaten gingen wij met de trap omhoog en zagen daar een gigantisch overdekt winkelcentrum met de meest luxueuze winkels. Er stond zelfs een Ferrari op de 2e verdieping en even verderop een heuse bioscoop waar de ouders hun kinderen naar Disneyfilms konden laten kijken ,terwijl zij aan het winkelen zijn. Na 2uurtjes te hebben rondgekeken kregen we honger en gingen we naar de Subway voor onze lunch, heerlijk was het. Toen maar weer terug naar het hotel om de rest van de dag te gaan vertoeven aan het zwembad. Daar aangekomen bleek het superdruk te zijn. We gingen even rondkijken voor ligbedden. Het viel nog niet mee om er 4 te vinden.Maar na ze te hebben gevonden hebben we toch genoten van de dag. Het was wel heel erg warm, 45± graden.
Om half 5 lekker naar de kamer gegaan om even te liggen tot een uur of 7.
Ondertussen nog even gedouchet en toen was het alweer tijd om te gaan eten. De keuze viel dit keer op Mexicaans, man wat was dit lekker. Na het eten nog even naar de fonteinen van Bellagio. Wat een kleurrijk spektakel, de fonteinen spoten water op de maat van de muziek, het leek wel vuurwerk!
Daarna nog een lekker ijsje en toen weer terug naar het hotel voor de nacht. Morgen gaan we naar Flagstaff om het Zion park te bezoeken.
Mijn oogjes vallen alweer dicht van alle indrukken.
Good night and sleep tight

• 22 Juni 2017 - 15:22

Rina:

Hoi vakantiegangers...Wat een feest hè dat las Vegas. Maar is eigenlijk te kort. Maar ja er komt nog zoveel moois en altijd houd je het idee dat je er wel langer had willen blijven hoor. En die hitte..je kunt je dat gewoon niet voorstellen. Nou op naar Flagstaff....Veel plezier...En oh ja..als jullie nog leuke tenniskleding willen kopen stap dan eens bij de sportsauthority naar binnen. Groetjes xxx