On my way to L.A. - Reisverslag uit Thousand Oaks, Verenigde Staten van Leo Slimming - WaarBenJij.nu On my way to L.A. - Reisverslag uit Thousand Oaks, Verenigde Staten van Leo Slimming - WaarBenJij.nu

On my way to L.A.

Door: Leo van Slimming

Blijf op de hoogte en volg Leo

29 Juni 2017 | Verenigde Staten, Thousand Oaks

Deze dag gaan wij naar L.A. the city of Angels! Het is alweer ons laatste vakantieadres, hier blijven wij 6 dagen, want hier schijnt heul,heul veel te zien te zijn. Het wordt een rit van ongeveer 150 mijl waar wij volgens Marie ruim 2,5 uur over gaan doen. Wij vertrokken 10.00u richting de winkel waarvan ik de naam niet kan noemen voor de broodjes en beleg en vervolgen van daaruit onze reis. Het werd een rit met veel vrachtverkeer en forensen, een paar keer hadden we vertraging door filevorming, en toen ontdekte ik de Poolstrook! Wat een uitvinding is dat toch, wanneer je met 2 of meer personen in een vehicle zit mag je hier gebruik van maken. Wij maakten daar dankbaar gebruik van, want anders had onze reis iets langer geduurd.
Om 13.00u kwamen we aan bij de Quality Inn & Suites in Thousand Oakes.
Wij melden ons bij de receptie om in te checken, maar de kamers waren nog niet gereed. Niet getreurd, eerst onze broodjes naar binnen gewerkt en toen naar het zwembad, we gingen lekker zwemmen en zo op onze kamers wachten, het kon vervelender zijn, toch? Na heerlijk gezwommen en in de zon te hebben gelegen gingen Willem en ik even checken of de kamers inmiddels klaar waren, het was tenslotte al bijna 16.00u.
Wij namen allebei alvast een reistas mee, we zaten immers op de second floor, wat eigenlijk th first floor was