Ons Amerikaans avontuur gaat bijna beginnen! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Leo Slimming - WaarBenJij.nu Ons Amerikaans avontuur gaat bijna beginnen! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Leo Slimming - WaarBenJij.nu

Ons Amerikaans avontuur gaat bijna beginnen!

Door: Leo van Slimming

Blijf op de hoogte en volg Leo

06 Juni 2017 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag begonnen met het aanmaken van ons reisverslag.
Wij zijn al vanaf oktober 2016 bezig met ons Amerikaans onderonsje met onze vrienden Joke en Willem Hacquebard, aka de Hacquies.

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken om ook dit keer onze reis te verslaan op Waarbenjijnu.nl

In 2014 heb ik ditzelfde gedaan voor onze Indonesie reis, wat ik graag heb gedaan.

Ik ga proberen om onze reis langs de westkust van de VS te verwoorden.
Wij kunnen bijna niet meer wachten, maar zullen nog even geduld moeten hebben.
Over een week is het zover, dan gaat ons Amerikaans avontuur beginnen.

Het is de bedoeling dat wij beginnen in San Fransisco In het hotel "The Opal".
Hier gaan wij ook onze SUV ophalen, wij hebben besloten om onze reis per Jeep Grand Cherokee te gaan doen, You only live once, right?

  • 07 Juni 2017 - 21:58

    Joke Hacquebard:

    Yeahhhhh, nog even en dan is het zover! Ook wij hebben er veel zin in! Erg benieuwd hoe het daar is.

    We hopen op mooi weer en prachtige dingen om te zien! Maar zeker ook naar de gezelligheid van het samen op stap zijn!

    Als ik zou drinken hef ik mijn glas op een super mooie en gezellige vakantie!


    Groetjes Joke

  • 14 Juni 2017 - 19:27

    Bianca Driehuis :

    Proost IK ook op met mijn sinas

  • 14 Juni 2017 - 19:51

    Leo Van Slimming:

    Leuk meisjes, ik hoop dat Julie ons blijven volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Leo

Actief sinds 06 Juni 2017
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 9371

Voorgaande reizen:

16 Juni 2017 - 05 Juli 2017

Californie 2017

Landen bezocht: