Zion National Park - Reisverslag uit Utah, Verenigde Staten van Leo Slimming - WaarBenJij.nu Zion National Park - Reisverslag uit Utah, Verenigde Staten van Leo Slimming - WaarBenJij.nu

Zion National Park

Door: Leo van Slimming

Blijf op de hoogte en volg Leo

22 Juni 2017 | Verenigde Staten, Utah

Vandaag gaan wij de hectiek van Las Vegas achter ons laten, wij gaan op weg naar St.George La Quinta Inn van waaruit wij het Zion National Park gaan bezoeken. Wij besloten dat ik weer het eerste stuk voor mijn rekening zou gaan nemen, het werd een rit van ruim 120 mijl en naarmate wij de stad uitreden werd het rustiger. Ik stelde de cruise control in op 65mijl en gaan met die banaan! Ik had de voorgaande avond nog lekker mijn playlist van Spotify gedownload, dus de oude soul en disco vulde de auto en wij galmden lekker mee. Het landschap werd steeds ruiger en kleurrijker, wat een mooie plaatjes kregen wij te zien. Toen zag ik het koppie van Willem een beetje naar beneden gaan, hij ging toch niet slapen? Kon besloot dat het tijd werd om te wisselen, Willem heeft liever een stuur in zijn handen en ik had de hele ochtend al hoofdpijn, dus SUV aan de kant, wisselen van Driver en we reden weer verder. Nu weer op zoek naar een Wallmart om eten te halen voor de lunch en onze drankvoorraad aan te vullen,hik!
Na een tijdje te hebben gereden zagen we er weer een langs de highway 15.
Hier zagen we ook een tankstation waar we weer zouden gaan tanken, wat een prijsverschillen heb je hier toch. Gauw de auto neergezet en naar de Wallmart. Hier gingen we weer door alle gangen er leek geen einde aan te komen, waarom zijn deze winkels zo groot! Na een klein uurtje de winkel uit op naar het tankstation. Hier aangekomen stopte ik mijn betaalpas in het apparaat........see attendant stond er na een tijd van controleren, nog maar eens mijn creditcard.......see attendant! Willem zijn betaalpas...,see attendant. Ik naar binnen, daar moest ik zeggen hoeveel ik wilde gaan tanken en dacht ja hoeveel? Doe maar 40$ zei ik. Terug naar the black beast,slang erin en tanken maar. Hij slurpte met gemak de 40$ naar binnen en wij vervolgde onze weg. Er kon nog wel 20$ bij, maar dat is voor later.
Wij besloten om gelijk door te rijden naar het Zion National Park. Dit lag nog een eind verder, de natuur werd steeds kleurrijker en wij bereikte het Park kaartje laten zien en nu maar een parkeerplaats zoeken om een wandeling te maken. De weg werd steeds bochtiger en de dieptes werden groter. De meisjes vonden het niet leuk en we besloten dan ook om terug te rijden naar het dorpje. Daar hebben we de auto neer gezet en gingen toen de broodjes eten die we bij de Wallmart hadden gehaald. Zouden we nog met de shuttlebus gaan? We besloten het niet te doen en gingen maar terug naar het hotel waar we moesten in checken. La Quinta Inn St.George. Een mooi hotel aan de I-15 met zwembad. Na ons te hebben gemeld en de keycards in ontvangst te hebben genomen snel naar de kamer, badkleding aan en een duik in het zwembad! Het was snikheet bij het zwembad 107F dus wij het water in,heerlijk maar de wind was nog heet, het leek wel een Sirocco. Even bijkomen in het water en toen de hottub in,heerlijk voor mijn arme ruggetje! Toen afdrogen, naar de kamer en omkleden voor het diner. Het werd een Mexicaanse Cantina aan de andere kant van de I-15. We hebben hier weer heerlijk gegeten. Na het afrekenen nog even kijken wat er allemaal op het terrein was.......niet veel dusñ
We gingen maar terug naar het hotel, het was inmiddels al tegen 22,00u. We spraken om 8.00 af te ontbijten voor de volgende dag. Wij waren bekaf van alle dingen van de dag.
Good night and sleep tight.,

  • 23 Juni 2017 - 16:18

    Rina:

    Hoi vakantiegangers......Ik vind het wel grappig dat de wall mart ook jullie favoriete winkel is geworden ha ha...Je hebt er ook alles en dat maakt t zo leuk. Maar eigenlijk gun je je geen tijd. Heel herkenbaar...nou groetjes weer....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Utah

Leo

Actief sinds 06 Juni 2017
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 9388

Voorgaande reizen:

16 Juni 2017 - 05 Juli 2017

Californie 2017

Landen bezocht: