Chinatown en Downtown LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Leo Slimming - WaarBenJij.nu Chinatown en Downtown LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Leo Slimming - WaarBenJij.nu

Chinatown en Downtown LA

Door: Leo van Slimming

Blijf op de hoogte en volg Leo

01 Juli 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag nog een dagje Los Angeles gedaan, we zouden nu de paarse route gaan rijden, Chinatown en Downtown Los Angeles.
We hadden de auto weer op dezelfde parkeerplaats neergezet als gisteren en liepen weer over Hollywood boulevard richting Dolby theater, want van hieruit zou de paarse lijn rijden voor een 2 uur durende rit.
We reden weer door Los Angeles met zijn imposante gebouwen, het was zonodig nog drukker dan gisteren, iedereen was natuurlijk vrij.Op een gegeven moment waren we aangekomen in Chinatown het zag er precies zo uit als je gewend bent uit de verschillende films met Jackie Chan en The fast and furious, deze films zijn hier ook opgenomen. Je zag idd bekende plekjes als je de films hebt gezien. Er stond ook een standbeeld van de Kungfumaster himself Bruce Lee! Natuurlijk even een foto van geschoten met Willem en mij op de voorgrond.
We zijn toen verder gelopen naar de verschillende oosterse malls, je had de Korean mall,Chinese mall en Mandarin mall, but if you've seen one,you've seen them all! Allemaal te druk om in te gaan,het krioelt er van de mensen.
Wel nog even een lekkere bak mango gekocht, dat ging er wel in!
Gauw weer terug naar de opstapplek van de bus en we waren geen moment te vroeg, want ze kwam er al aangereden.
Wij hadden bijna de hele bovenverdieping voor onszelf, dus we konden lekker elk een heel bankje nemen, zodat we lekker veel foto's kunnen nemen.
Ze noemen mij niet voor niets de zakjappanner